Tuesday, April 27, 2010

Syafazilah Dalam Kenangan

Hi there, we meet again. Arini aku dapat tau kawan aku meninggal akibat kemalangan jalan raya di Kuantan. 1st dapat berita tu aku mmg x percaya. Mau nya x, aku rasa cam baru je fb dgn arwah. Arwah seorang yg amat baik, friendly dan amat menghormati aku. Maklum r, aku ni tuer 2 tahun dr dia. Aku sbnrnya baru berangan2 nak jd kawan arwah bila aku dapat transfer ganu t. Sedih giler bila dapat tau tentang kejadian yang menimpa arwah. Sok, klu de kesempatan, aku akan pergi ziarah family dia kat Kelang. Hope aku sempat jumpe jenazah arwah. Tapi, itu pun kalau husband takde kelas petang. Klu x, mmg xsempat r.

Aku masih ingat lagi aku pernah tumpang kete arwah tuk balik KL. Arwah langsung xambik 1sen pun duit dari aku. Arwah kata dia mmg ikhlas nak tolong. Aku mmg terharu dgn kebaikan arwah. Husband aku selalu cakap, arwah ni kalau bab tolong kawan2, mmg xbyk kisah. Cpt2 je tolong. Aku lak selalu kata arwah ni adik kesayangan husband aku sbb dulu arwah selalu gak luahkan perasaan dia kat husband aku ni. cuma sejak husband aku sambung blajo kat sini, diaorang dah lost contact. cuma kadang2 kat fb je diaorang contact each other. akupun, rajin gak jenguk fb arwah.

Tapi apa kan daya, tuhan lebih menyayangi arwah. papepun, aku doakan semoga arwah di tempatkan bersama2 dgn orang yang di kasihi oleh ALLAH S.W.T serta diampunkan segala dosa2 arwah. al- fatihah buat arwah SYAFAZILAH. Moga rohnya dicucuri rahmat. Amin...

No comments:

Post a Comment