Tuesday, June 8, 2010

Demam...

Arini aku xsihat. Badan rasa tak selesa je. Bila pegi klinik, doc kata biasa r, time pregnant mmg cmtu. Huhu...xtahan ar. Ni pun dah demam. MC lak dapat sehari je. Sok dah kene kerja dah. Huhu...xlarat ar kalau cmni. Aku dah ar duk sorang2 kat KL ni. Kalau pape jadi kat aku, aku kene r tanggung sendiri. Adus...tak sangka lak aku alah sampai jadi camni. Mak lak membebel kat aku sebab taknak ambik cuti lama. Jumaat ni nak kene balik lagi sebab kenduri tak settle lagi. Aku lak telah ditugaskan tuk jadi mak andam tuk Kakde. Mula2 takut gak. Ye ar, aku mana reti mekapkan orang. Kalau mekap diri sendiri aku pandai ar.

Letih, lesu aku arini. Bayangkan, seharian aku tido je. Selera makan takde langsung arini. Aku rasa betul2 tak larat. Hope sok aku ok and leh kerja cam biasa. Em, mintak orang lain ar jadi TL. Aku dah tak larat ar....

Hope pasni suami aku dapat ar duk sama2 dengan aku tahun depan. Aku dah tak sanggup idup sorang2 camni. Sakit pening aku duk ar sorang2. Sabar je lah....

No comments:

Post a Comment