Saturday, May 15, 2010

Melawat Aquaria KLCC

Arini aku n husband g cari barang2 dapur kat Caefour Wangsa Maju memandangkan mak, nyah n wife, zahid n aish nak datang umah aku minggu depan. Lepas beli barang, kitaorang g makan2 kat Wangsa Walk. Pas je makan, kitaorang g melalak 1jam kat tempat karaoke. Fuh, mmg hampir terkeluar anak tekak aku nih. Bukan menyanyi tapi menjerit je lebih. Maklum r, dah lama dah xpraktis nyanyi ni. Dulu masa skol rendah rajin r nyanyi lagu nasyid. Skrg ni, xde mase dah nak join xtvt2 camtu.

Abis pada tu, kitaorang pun g ar jalan2 kt KLCC semata-mata nak tengok ikan kat aquaria klcc tuh. Bukan pe, orang kata best pegi sane. Aku pun yang dah lame terpengaruh ni terus ajak suami aku pegi tengok ikan kat aquaria tuh. Em, best jugak dapat tgk ikan2 nih. Tenang je rasa.



Sedar tak sedar, kami kuar dari pagi, dekat maghrib baru balik. Giler tul perangai. Hahaha...kuar sekali sekala pe salahnye kan? Dating mase tengah bercinta dulu2 leh je buat. Pas kawin pun pe salahnye...kan?

No comments:

Post a Comment